نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2285
-
الف
+

استقبال کم از «شکستن همزمان بیست استخوان» برادران محمودی

«شکستن همزمان بیست استخوان» در سینماهای ایران درحال اکران می باشد اما با استقبال خوبی روبه رو نشده است.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم سینمایی «شکستن همزمان بیست استخوان» به کارگردانی «جمشید محمودی» اکران خود را در سینماهای ایران آغاز کرده و در افتتاحیه خود فروشی معادل ۱۰,۴۶۴,۰۰۰ تومان را به ثبت رسانده است. 

این فلم جدیدترین محصول «برادران محمودی» بوده که بعد از فلم «رفتن» در سینماهای ایران به نمایش در آمده است.

«محسن تنابنده» نویسنده، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ایران که هم اکنون فلم «قسم» با کارگردانی وی در سینماها در حال اکران است، در این فلم به عنوان کرکتر مرکزی ایفای نقش کرده است.

علاوه بر «محسن تنابنده» بازیگرانی همچون مجتبی پیرزاده، فرشته حسینی، فاطمه حسینی، فاطمه میرزایی، محیی رضایی از جمله بازیگران این فلم سینمایی هستند. 

در خلاصه داستان این فلم سینمایی آمده است: «عظیم» یک پناهنده افغانستانی است که در شاروالی تهران مصروف به کار است تا بتواند به خانواده مادر و برادرش فاروق کمک کند تا قاچاقی به آلمان بروند.

اما در لحظه آخر فاروق از بردن مادرشان منصرف می‌شود و عظیم نیز متوجه می‌شود مادرشان نیازمند عمل پیوند است. عظیم باید بین جان خودش و مادرش یکی را انتخاب کند.

دیپلوم افتخار بهترین فلم آسیایی از سی و هفتمین جشنواره جهانی فلم فجر، دیپلوم افتخار بهترین فلم در بخش بین الادیان از سی و هفتمین جشنواره جهانی فلم فجر، جایزه بهترین فلم از جشنواره بین‌المللی فلم بوسان کوریای جنوبی، جایزه بهترین فلم از جشنواره بین‌المللی فلم دیوراما هندوستان از جمله جوایزی هستند که این فلم به دست آورده اما گویا این جوایز هم نتوانستند به استقبال مردمی این اثر کمک کنند. 

بیشتر بخوانید:

سینماگر افغانستانی در گفت و گو با آی فیلم2 از فلم «شکستن همزمان بیست استخوان» گفت

جایزه بزرگ جشنواره فلم فرانسه برای محصول مشترک ایران و افغانستان

آنونس «شکست همزمان بیست استخوان»

«رونا مادر عظیم» از افغانستان به اسکار 2019 می رود

درخشش «نقی معمولی» با کرکتر «مرد افغانستانی» + ویدیو

م ح

نظر شما
ارسال نظر